Passionate readers

Monday 24 November 2014

LOCAL: REVIEW MAHARAJA LAWAK 2014



Review MLM 2014
22 NOVEMBER 2014
Jika anda peminat Maharaja Lawak Mega 2014 anda seharusnya perasan akan MLM tahun ini lebih menyerlahkan kemahiran individu dan daya kreativiti masing-masing. Tidak dilupakan juga daya kepimpinan dalam sesuatu kumpulan itu. 

Tahun ini, kita dapat melihat nama-nama besar muncul kembali ke dalam kancah MLM selepas menyepi beberapa ketika. Nama - nama besar tersebut pula dimasukkan kedalam kumpulan yang jika dilihat tidak masuk akal. Kumpulan Virus terdiri daripada gabungan Jambu berganding dengan Zizan. 

What!!??

Rahim bersama Along dan Joey dengan jumlah undian paling tinggi? 

Memang penuh drama MLM2014. Namun semua ini merupakan perancangan yang sangat cantik untuk menarik minat penonton.

Apa-apa pun, bagi aku MLM2014 tahun ini memang menjanjikan pelbagai drama dan penuh dengan idea lawak yang bernas dan segar seperti ini. Pengabungan sesetengah pelawak dan membentuk kumpulan baharu memang menjanjikan pementasan yang pasti memuaskan. 

SYJ, Jalor, Bocey memang pasti sengit. Virus, Shiro, dan Sepahtu pasti merebut tempat ke semi-final. Semua ini sudah pasti dapat dibaca oleh korang semua. 

Untuk tidak ketinggalan dalam mengikuti apa yang berlaku setiap minggu dan menonton persembahan peserta korang boleh kesini dan menonton kembali persembahan hebat mereka. 

Sama-samalah kita menantikan juara Maharaja Lawak 2014!!

Nantikannya.

KKUET.AL
http://www.emailcashpro.com
http://thegoldensentinel.blogspot.com

3 comments:

  1. Setakat ni tengok tak bosan lagi. ada je lawak yang best tp ada juga lawak recycle lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pn merasakan begitu..ad fresh dn ad jgk yg recycle..dn ad jgk yg x brpe lwk..

      Delete

We keep this comment box as traditionally possible for all convinience, no need of G+ account, no need of CAPTCHA, no need of approval, that is how we really want to hear your feedback and opinions. So feel free to leave your thought, comment, recommendation, opinions and suggestion to us. We will tried to answer and take action from your thought as your thought is a gold to us to make this blog better. Thank you for all your times here at The Golden Sentinel. Open comment to all. TQ

Best out there

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...