Passionate readers

Tuesday 1 October 2013

LOCAL: Shop tshirt Superdry murah kualiti butik! Jaket pun ada!



Trend anak muda sekarang yang ranggi dan up to date sekarang ialah memakai t-shirt Superdry, Calvin Klein dan Guess. Anak-anak muda sekarang memang gemar memakai baju jenama sedemikian hari ini. Tidak hairanlah adik aku sendiri sedang sibuk mencari kedai-kedai yang menjual t-shirt jenama tersebut dalam harga yang paling berpatutan. 



Terasa pulak hati ini untuk membelikan baju berjenama tersebut untuk adik-adik mengikut trend fesyen mereka agar diri ini akan sering diingati sebagai abang tersayang..Haha..


Pergi ke bazar karat Johor Bahru memang membuka mata aku terhadap jenama dan trend baju berjenama tersebut dan yang paling galak dan laris sekarang ialah Superdry! Jika anda memakai baju Superdry sekarang anda berada dalam golongan celik dan mengikut arus fesyen yang laju sekarang. Dimana-mana sahaja akan ada baju jenama tersebut dan design serta rekaannya agak menarik dan urban sesuai dengan golongan muda. Bila aku tilik-tilik dan belek-belek design Superdry memang stylo dan sesuai juga dipakai oleh semua lapisan masyarakat. Iainya universal.

Zizan menjerit "bonchetshop superdry aku nak!!"
Setelah Zizan Razak begitu meminati Superdry berlumba-lumba anak muda mengikuti trend pakaian beliau yang begitu urban dan boleh diterima semua. Mungkin dari situlah Superdry berjaya menambat hati anak muda Malaysia pada hari ini. 

Lihat sahaja di kawasan Shopping complex, Wayang, Pusat karaoke malahan jalan raya semua anak muda memakai Superdry dengan pelbagai corak dan warna. Yang terbaru, Jaket Superdry yang begitu diminati oleh anak muda yang bermotosikal. Berlumba-lumba mereka mendapatkan jaket tersebut dengan pelbagai corak dan warna. 



Aku yang terasa memang sesuai dengan zaman dan trend mula mencari kedai yang sesuai menjual Superdry t-shirt dengan kualiti dan harga yang berpatutan. Aku mulakan pencarian aku di dalam laman sosial Facebook dan terjumpalah aku dengan TheBonchetShop yang menjual pelbagai jenis corak dan design baju t-shirt Superdry. Teruja aku melihat design baju dan corak yang di paparkan oleh kedai online ini. Mereka juga menjanjikan kualiti yang paling baik dan yang paling penting pada harga yang berpatutan. 

TheBonchetShop bukan sahaja menjual  Superdry malahan kedai online ini juga menjual t-shirt berjenama Quiksilver! Ahh, aku memang meminati Quiksilver dengan designnya yang begitu simple namun elegan. TheBonchetShop menjanjikan kepuasan dari segi kualiti dan penghantaran yang cepat. Kualiti t-shirt TheBonchetShop memang berada pada tahap BUTIK. Ya, BUTIK mereka menjanjikan kualiti yang sama seperti dijual di dalam BUTIK pada harga yang pelajar sekolah pun mampu milik. 

Dari segi design dan corak anda tidak perlu ragu kerana setiap minggu design dan corak baru akan dikemaskini untuk menepati citarasa dan memenuhi kehendak pelanggan yang lain dari yang lain. 

OK, agak-agak jaket Superdry ni adik aku suka tak??!

Jaket SuperDry "Panas" sekarang namun sejuk didalam!! Lihat netting tu!

Jom terjah THEBONCHETSHOP sekarang!

AMARAN!
Akaun Facebook diperlukan untuk melayari t-shirt shop yang gempak dan owsem ini!


KKuetal

4 comments:

  1. fesyen terkinilah nie ye...nice looking...lgpun takdelah terlalu berat sangat imej sempoi nie..

    ReplyDelete
  2. Top trend bdk2 skrg..hehe..simple yet nice

    ReplyDelete
  3. That way, you will know how to get rid of your
    an infection within 12 hrs. People shed their religion at the
    loss of life of an harmless cherished 1. You can do this by grooming him/her, or operating your hand via
    the fur.

    My web site ... home std test

    ReplyDelete

We keep this comment box as traditionally possible for all convinience, no need of G+ account, no need of CAPTCHA, no need of approval, that is how we really want to hear your feedback and opinions. So feel free to leave your thought, comment, recommendation, opinions and suggestion to us. We will tried to answer and take action from your thought as your thought is a gold to us to make this blog better. Thank you for all your times here at The Golden Sentinel. Open comment to all. TQ

Best out there

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...