Passionate readers

Thursday 16 May 2013

TECHNO: SAINT ROW 4 yang membuak dengan intipati yang sangat sweet!!




Saint Row 4  (SR4)akan disertakan dengan perisian tambahan DLC ( Downloadable Content), namun anda masih belum lagi habis disitu, idea tunjang belakang Saint Row itu sendiri leih besar daripada Saint Row : The Third (SR3) dan mempunyai lebih banyak intipati ekstra yang dibangunkan oleh pihak ketiga.

" Kami merancang untuk menyediakan intipati yang banyak untuk Saint Row 4 seperti yang kami lakukan untuk SR3" kata Jim Boone ketua produksi kepada Destructoid.

" Kami masih belum boleh menyebut suatu angka untuk itu, malahan secara jujurnya kami masih lagi berkerjasama dengan Deep Silver dalam penambahan DLC. Kami telah merancang bersama THQ, dan kami ingin memastikan bahawa intipati yang sama diterapkan boleh diterima pakai, menyamai zaman masa sekarang, dan juga perkara-perkara lain dan kami masih lagi dalam proses menyelesaikan mod-mod yang ada. Namun sekurang-kurangnya pada masa sekarang iainya masih lagi dapat dibandingkan.

"SR3 mempunyai 40 minggu intipati DLC - pelbagai pilihan pek cerita, senjata, cheat codes dan pakaian - dan akhirnya dikeluarkan dengan semua koleksi initipati tadi bersama. Banyak gila kerja terpaksa dilakukan, dan peminat mula gusar apabila fokus produksi lebih memfokuskan kepada DLC akan menyebabkan intipati dalam cakera akan menjadi pendek mengurangkan masa bermain. 

" Kandungan yang bijak, jalan cerita utama SR4 adalah menyamai dengan SR3. Initipati dunia terbuka? Gila banyak!. Sangat banyak, ianya mengila! Apabila anda bertanyakan kepada saya apa yang saya akan katakan kepada peminat yang bimbang tentang kandungan yang tidak mencukupi dalam cakera, saya akan menjawab, anda masih belum bersedia, iainya tidak tercapai oleh akalmu!" kata pengurus kreatif Steve Jaros kepada Destructoid dalam temubual terdahulu.

" Beberapa hari yang lepas, semasa saya sedang bermain binaan permainan, saya sepatutnya meneliti dialog dalam misi yang berlainan, betul? Saya dalam misi menyemak semua dialog, namun saya berhenti dan pergi "Ohhh, ada perkara hebat tentang dunia terbuka yang saya sepatutnya lakukan dan pergi! 4 jam kemudian, saya telah berjaya menyelesaikan 3 misi dalam masa 4 jam tanpa saya sedari! Ianya seperti anda telah dirasuk ke dalam dunia SR4 dengan konsep dunia terbuka untuk anda menjelajah dan lakukan, dan ianya tersangat banyak! 

Sebagai contoh, Jaros memberitahu peta untuk barang terkumpul didalam permainan menjadikan ianya mustahil untuk anda meneliti peta bandar itu sendiri!



" Ianya amat banyak malahan lebih banyak dari apa yang kami lakukan pada siri SR sebelumnya. Terdapat lebih banyak kandungan dalan SR4 berbanding siri SR yang terdahulu. Kami merasakan bahawa kami telah mengeluarkan segala apa yang kami lakukan terdahulu ke dalam SR4 maka kami tidak ambil kisah berapa banyak kandungan didalam cakera kerana iainya teramat banyak!"

Pengeluar juga menyatakan kebimbangan bahawa Volition mungkin menumpukan sumber kepada penghasilan DLC berbanding perhatian sepatut mereka kepada idea tunjang SR4 itu sendiri.

" Volition sedang melakukan sebanyak mana yang mungkin dan menyampaikan sebanyak mana yang mereka mampu kepada SR4. Saya rasa kebanyakkan pengguna tidak menyedari bahawa hampir semua DLC kami bukan dihasilkan oleh kami sendiri, Violation" katanya.



" Terdapat syarikat produksi lain yang sering terlibat dalam penghasilan DLC. Semua DLC tersebut dihasilkan oleh kumpulan produksi yang berlainan dari Violation semasa kami sedang menumpukan sepenuh perhatian terhadap SR 4" katanya. 

Jaros merahsiakan nama studio yang bertanggungjawab terhadap penghasilan DLC tersebut namun ada menyebut Conduit pembina perisian High Voltage sebagai contoh.

SR4 dijangkakan akan berada dipasaran pada bulan Ogos - lebih awal dari Grand Theft Auto 5 - dan Dave seperti sangat berpuas hati dengan tarikh tersebut.


Tak sabar menanti SR4 kuar! Hadiah hari raya aidilfitri!

KKU et.al

ditulis oleh Brenna Hillier
diterjemah dan diolah oleh KKU et.al

1 comment:

  1. Should you flip to the online classified sites?
    When sevens are up, the queen is ripe for that individual
    one-day retreat to think about everything. We'll really feel as though
    issues might be beyond our manage.

    my web-site - nyc psychics (fnote.it)

    ReplyDelete

We keep this comment box as traditionally possible for all convinience, no need of G+ account, no need of CAPTCHA, no need of approval, that is how we really want to hear your feedback and opinions. So feel free to leave your thought, comment, recommendation, opinions and suggestion to us. We will tried to answer and take action from your thought as your thought is a gold to us to make this blog better. Thank you for all your times here at The Golden Sentinel. Open comment to all. TQ

Best out there

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...